Papier z nadrukiem

Papier z nadrukiem – spersonalizuj swoje opakowanie!

Choć mówi się, że najważniejsze jest wnętrze, to nie da się ukryć, że ciekawe, estetyczne opakowanie również jest bardzo istotne. Nie tylko dlatego, że przyciąga uwagę, ale też dlatego, że estetyczne przedmioty sprawiają radość i wywołują uśmiech na twarzach. Jeśli więc masz pomysł na własny wzór, który umieścisz na papierze to koniecznie skontaktuj się z Selglam.com ! Wyślij im swój projekt, wymiary arkusza, który cię interesuje, kolorystykę oraz ilość kopii, które chcesz otrzymać. Następnie, otrzymasz od nich wizualizację i wycenę realizacji twojego zamówienia. Po dokonaniu płatności, zlecenie zostanie przekazane do realizacji. Twój papier będzie gotowy po 2-3 tygodniach. Kiedy twoje zamówienie zostanie zrealizowane, dostarczą je pod wskazany przez ciebie adres.

Opakowanie – możliwość wyróżnienia się

To, w jaki sposób zapakowany jest produkt, decyduje o tym, czy klient zwróci na niego uwagę. Oczywiście ta reguła sprawdza się wyłącznie w przypadku sprzedawania swoich produktów w sposób stacjonarny. Jednocześnie jednak dobrze jest mieć świadomość, że nawet prowadząc sklep internetowy, zdecydowanie warto dbać o to, żeby opakowanie produktu było oryginalne i estetyczne. Dzięki temu klienci będą kojarzyć twoją markę z czymś ciekawym, wyróżniającym się i dbającym o detale. A co za tym idzie – profesjonalnym. Warto więc włożyć nieco wysiłku w dopracowanie sposobu pakowania przesyłek oraz elementów, które się na owo opakowanie składają.

Papier bezkwasowy – opakowanie uniwersalne

Projektując opakowanie należy uwzględnić rodzaj sprzedawanego produktu. Nie wszystkie materiały mogą mieć bowiem kontakt np. z metalami szlachetnymi. Papier z nadrukiem bezkwasowy może być wykorzystywany do pakowania zegarków, wyrobów jubilerskich, ceramiki, kosmetyków, alkoholu, odzieży i obuwia. Korzystając z możliwości zamówienia papieru z nadrukiem według twojego projektu, możesz wzmocnić swoją relację z klientami. Nie tylko poprzez pokazanie swojego logo lub innego elementu graficznego kojarzącego się z twoją marką, ale też np. dzięki wydrukowaniu miłych podziękowań za zakup i wsparcie marki. Dobrym pomysłem, który może pozytywnie wpłynąć na twój wizerunek, będzie również dostosowywanie opakowania do pory roku lub konkretnego święta. Przykładowo, w grudniu możesz zamawiać papier z motywem świątecznym oraz życzeniami na Gwiazdkę i Nowy Rok. Wiosną zaś możesz pakować swoje produkty w papier z delikatnym, kwietnym motywem. Wszystko zależy od tego, jak chcesz budować wizerunek twojej marki. Dzięki możliwości zamawiania papieru z nadrukiem, możesz świadomie kreować sposób, w jaki odbierają cię klienci. 

About the author